Fatin Shidqia Feat. Novita Dewi - Dont Stop Believing

Download Musik Mp3 Lagu Terbaru Fatin Shidqia Lubis Feat. Novita Dewi - Dont Stop Believing | Ini dia nih si pemenang X Factor Indonesia. Seperti prediksi saya sebelumnya kalau dia memang layak menjadi pemenang karena suaranya yang begitu indah. Di Lagu ini dia bernyanyi bersama saingannya sendiri sehingga menghasilkan nyanyian paling jos. Langsung di cemot aja di bawah ini selagi gratis.

SINGLE DARI ALBUM TERBARU 2013 - Inilah Wajah Pemenang X FACTOR INDONESIA.

Fatin Shidqia dan Novita Dewi - Dont Stop Believing.mp3  [ Unduh Now ]

Dont Stop Believing LYRICS ]

Just a small town girl, livin' in a lonely world
She took the midnight train goin' anywhere
Just a city boy, born and raised in south Detroit
He took the midnight train goin' anywhere

A singer in a smokey room
A smell of wine and cheap perfume
For a smile they can share the night
It goes on and on and on and on

(Chorus)
Strangers waiting, up and down the boulevard
Their shadows searching in the night
Streetlights people, living just to find emotion
Hiding, somewhere in the night.

Working hard to get my fill,
Everybody wants a thrill
Payin' anything to roll the dice,
Just one more time
Some will win, some will lose
Some were born to sing the blues
Oh, the movie never ends
It goes on and on and on and on

(Chorus)

Don't stop believin'
Hold on to the feelin'
Streetlights people

Don't stop believin'
Hold on
Streetlight people

Don't stop believin'
Hold on to the feelin'
Streetlights people...

Silahkan anda nikmati apa yang telah saya bagikan ini. Saya tidak meminta imbalan lebih dari anda, yang saya harapkan terus setia berkunjung di Blog ini. Dan kalau ada link yang error silahkan anda hubungi saya melalui Contact Us yang ada di atas. Sekian dari saya dan terima kasih, selamat mendengarkan. Thanks!

Bersambung ke bagian : Syahrini - Cinta Tapi Gengsi

Postingan terkait: